26. juli 2012

På Amager Strand

Vi var på Amager Strand to gange. Jeg tog en gummibåd med, den sidste gang. Så kom Helena første gang og Christina anden gang. Min Far begravede mine ben i sand med lidt vand på. Jeg fangede en reje men jeg tog den ikke med hjem, jeg puttede den i vandet igen. Jeg var ude at svømme og jeg lavede et fodbad og et håndbad på stranden inde i sandet. og jeg lavede en vulkan hvor jeg legede at vandet var lava. Jeg tog en masse sand og det lavede jeg et højt bjerg med, jeg gjorde så det var helt fladt på toppen og jeg gjorde så det var dybt og så puttede jeg en masse vand i. Til sidst gik vi hjem men vi stoppede et sted hvor jeg fodrede en kat med godbidder.

Tivolitur med Rachel

Jeg var i Tivoli med min Far og Rachel med hendes familie. Vi prøvede en masse forlystelser, vi spiste en stor Candyfloss sammen, Rachel og mig. Min far spiste også lidt, Rachel guflede bare løs og jeg tog nogle store kæmpe bidder. Så vaskede vi munden fordi vi havde masser af Candyfloss på vores mund og hænder. det var en super sjov dag.

Legoland Land

Jeg var i Legoland sammen med min Far. Vi prøvede Polarekspressen, der var frit fald, det var super sjovt! Jeg tror at vi nåede at prøve 5-6 ting i Legoland og vi stod i mange timer i kø, til de ting som vi skulle prøve. Og indeni en anden forlystelse så kom jeg højt op og så rullede man ned i vandet og så kom der en stor bølge over os og jeg troede at vi blev drivvåd, det var ligesom hvis vi faldt i vandet. Det troede jeg faktisk! Vi tog massere af billeder.

Camping på Fyn

Jeg var på Campingferie på Hasmark med min Far. Jeg fik en veninde der hed Cecilie og jeg var kørte i hestevogn med hende, vi legede en masse forskellige lege, jeg så hendes telt og hun så min campingvogn, som mig og min Far vi lånte af Farmor og Farfar. Den sidste dag jeg var på camping, så jeg et kæmpe bur med en masse kaniner. Jeg fodrede dem og jeg vidste hvad de elsker. Der fik jeg også en anden veninde som hed Freja, så legede jeg og fodrede kaniner med hende.

Jeg spiste også morgenmad sammen med min Farmor og Farfar.

24. juli 2012

Cirkus Summarum

Søndag den 15 Juli var jeg med min Far til Cirkus Summarum på Tiøren.

Det var meget sjovt! Jeg så Hr. Skæg og Jacob med en flue og Cirkus direktøren med sin lille pige, han sagde at hans pige skulle være cirkus direktøren og Cirkusdirektørens pige gemte sig sammen med bamse inden i en luftballon. Cirkusdirektøren græd fordi at han ikke kunne finde sin pige.

18. juli 2012

Weekend i Malmö

Jeg pumpede min luftmadras, bagefter så jeg en dvd og det var Bolt. Bagefter så kiggede jeg på en masse dvd'er. Bagefter så spiste jeg en svensk pizza som Helena lavede til mig og min Far.
Jeg var også i Folkets Park hvor der var et lille Tivoli, jeg prøvede en masse sjove ting.

Næste dag spiste vi Svensk morgenmad og bagefter så tog vi på stranden. Jeg fandt en lang alge der var formet som et hegn og så puttede jeg rundt om et sandslot som jeg lavede bagefter og jeg brugte våd sand og store hårde sten. Og så bagefter så tog jeg noget sand og puttede på algerne, Så gik jeg hos Helena igen så spiste jeg mad og så tog jeg toget fra Malmö helt til Valby.

Feriestart med Far

Min ferie med Far startede med Jazz ved ankeret i Nyhavn. Det var okay! Jeg orkede ikke at sidde ret længe og lytte til musik, selvom jeg godt kunne lide den. Neej det jeg helst ville var at spise den is som min Far havde lovet mig. Jeg fik den også!!!.